Stig Östlund

tisdag, november 10, 2009

Sarah Brightman

Jag hade nöjet att se och hör Sarah Brightman live i Göteborg för 8-9 år sedan. Hon har ingen plats i min 20-i-topp-alla-kategorier-lista men hennes framträdande i Gbg berörde på något sätt.
Hon har en lång karriär bakom sig; undrar om hon fortfarande turnerar. Jag tror det inte, men you never know.


http://www.youtube.com/watch?v=7dwP8Q1I9Vs&feature=related

Bloggarkiv