Uppdaterat

Jag har 3 bloggar. Kan tyckas två (eller tre för många säger vän av ordning:) för många, men nu är det så; och vem vill frånta pensionärer sysselsättning? Blogg nr 1, som är meningen ska innehålla mest fotboll med stort "F", web-tips och små nyhetsartiklar, inte minst inom hälsoområdet och som jag norpat från världspressen på nätet, och då mest om sådant som jag själv upplevt som intressant. Min blogg nr 2 handlar om personer med anknytning till gamla Svartvik , min kära födelseort utanför Sundsvall. Huvudtemat i min blogg nr 3 är (ska vara) fartyg byggda på varvet i Svartvik och der as besättning. Blogg nr 3 kommenteras av er läsare, om inte dagligen så iaf ganska ofta vilket är kul. Min blogg nr 2 har, vilket jag besviken konstaterar, under det senaste halvåret inte framkallat några kommentarer eller inneburit några bidrag förutom att några "förvirrade" elever vid Svartviks skola ringde en gång och frågade om ett hus i närheten av skolan där det skulle spöka (jo, så sa man); detta gör att stängt den bloggen, då alltså intresset i motsats till vad gäller blogg 3 varit mer än skral. För den som kontaktar mig, och som jag vet är seriös - och det finns många svartviksvänner både i distriktet och i förskingringen - öppnar jag mer än gärna den stängda bloggen. Hoppas att jag nu har förklarat mig tydligt.


PS Blogg 3: Foton på några befälhavare har lagts till den 27/1 2015

onsdag, november 03, 2010

Breaking News Alert: Hurt defeats Perriello in Virginia's 5th District

Rep. Tom Perriello (D) has been defeated after one term in central Virginia's 5th District, losing to state Sen. Robert Hurt (R) /Washington Post - November 2, 2010 8:50:09 PM

Bloggarkiv

Min bilder
Sundsvall, The northern part of Sweden, Sweden