Stig Östlund

torsdag, februari 27, 2014

Champions League


Schalke - Real Madrid 1-6

Målen: 0-1 Benzema 13 min., 0-2 Bale 21 min., Ronaldo 52 min., 0-4 Benzema 57 min., 0-5 Bale 60 min., 0-6 Ronaldo 89 min och real Madrid gav Schalke ett tröstmål i 91 min. som holländaren Huntelaar förvaltade väl.



"BBC"
Vi trogna anhängare av spansk fotboll mår bra i dag. R. Madrid krossade Schalke.
BBC70 (bilden): Bale, Bemzema och Christiano (Ronaldo) har räknat tillsammans denna säsong gjort 70 mål.
Beträffande Real Madrid var det tidigare under decennier mitt favoritlag bland alla i världen (i dag kan det sägas;), innan jag föll pladask för Villarreal - som ju f.ö. kommit på benen igen. 




Önskefinal i årets Champions League: Real Madrid - Bayern München

Gårdagens andra CL-match: Galatasaray - Chelsea. Det går ganska trögt för de engelska lagen i Champions League
men det kan ju vända.





Bloggarkiv