Stig Östlund

måndag, mars 30, 2020

Inte bara svartvikare i Sundsvallstrakten utan även svartvikare i förskingringen

Hör av er. Vi kanske kan, (inte dumt särskilt nu i karantäntider) träffas på nätet. Kanske ordna en "nostalgi-ring", eller kommunicera med varandra på annat sätt. 
Sänd mig era e-postadresser så kan jag tills vidare vara "samordnare" och låta alla få e-postadresserna.
Min adress:

stig.ostlund@hotmail.com

Firre i Halmstad, Kålle i Njurunda, Seved i Bosvedjan, Sten i Södertäljetrakten, Stig i,

jag tror, Örebro, Maj, Sara och Astrid i Sundsvallstrakten och alla
ni andra: hör av er !


Svartviksgrabbar utanför platsens samlingspunkt (Bellas kafé).
Från vänster: Värnpliktige  (tillika bagaren) Arne, glömt namn, glömt namn, Ira, "Baksi"
Bert (min äldsta bror) Sven och "Hasse".
Tid: början av 1950-talet

Bloggarkiv