Stig Östlund

onsdag, september 13, 2017

Grundläggande orsak till ( negativa ) utvecklingen mitt land


Till exempel:
T Anmälningar om sexuella övergrepp prioriteras bort av polisen då de tvingas lägga resurserna på mord och mordförsök, rapporterar SVT Nyheter. Polisen varnar för att de är för få och tvingas lägga utredningar om våldtäkter och sexuella övergrepp på hög i veckor – trots att det ibland finns en misstänkt./OMNI

--------------------------------------------

Hur har det kunnat bli så här i mitt en gång så fina land?
Grundorsak? Har blåögd invandringspolitik (inte bara den miljöpartistiska blåögdheten - "säger" jag f.d. medlem i partiet) något med saken att göra? Jag vet inte (vill egentligen  inte tro det:) men  har  lätt för att tro att så är fallet.
I vilket fall som helst: man (jag) blir oerhört ledsen av utvecklingen i Svedala.




Stackars Moder Svea

Bloggarkiv