Stig Östlund

fredag, juli 06, 2012

Lokaltidningen i Sundsvall har en undersökning bland sina läsare och frågar: "Hur tycker du att trafikflödet i och omkring Sundsvall fungerar?". En fjärdel av de hittills omkring 25 som svarat: "Vilket flöde?  ;)

Bloggarkiv