Stig Östlund

måndag, juli 02, 2012

Euro 2012

Så mycket firande som det är i Madrid gångna natt och idag har det nog aldrig varit efter ett lands idottsframgång. Och ändå (18:50) återstår
det allra häftigaste, lagets defilering genom Madrids centrum och framträdande på Cibelestorget. Detta är otroligt och påminner ännu en gång kung Fotbolls storhet.

Bloggarkiv