Stig Östlund

torsdag, juli 05, 2012

Elva (usla) män åtalade för grov misshandel

Elva män, samtliga i 20-årsåldern, åtalades vid Uddevalla tingsrätt på torsdagen misstänkta för grov misshandel. Männen har suttit häktade för att ha attackerat tre andra män i centrala Uddevalla i slutet av maj.
Under misshandeln ska både slag och sparkar ha utdelats mot de tre offren, som var i klart underläge, uppger bohuslaningen.se.
Rättegången inleds under nästa vecka. /Svenska Dagbladet

Sådana här fega uslingar borde spärras in på livstid...tycker jag

Bloggarkiv