Stig Östlund

onsdag, september 07, 2011

Apropå

Jag tycker att det är lika tragiskt för vem som helst som oskyldig omkommer i bil- och flygolyckor. Åtminstone i det fallet skiljer jag inte på någon.

Bloggarkiv