
Jag ber så mycket om ursäkt för bildpubliceringen i min blogg. Bilden visar egetligen på respekt medmänniskor emellan. Jimmy Åkesson i folkdräkt och en till synes lycklig Maud Olofsson och en lycklig finansminister i bakgrunden. Jag tycker dock att bilden är kul på något sätt. Kom inte och säg att Sverige har blivit tråkigare. |