.
.
måndag, december 06, 2010
1 maj i Svedala
Trollhättan den 1 maj
Jag ber så mycket om ursäkt, att behöva kräva arbete är ju tragiskt.
Men jag tycker bilden från Sverige ser kul ut på något sätt.
‹
›
Startsida
Visa webbversion