Sveriges Radios bäste utrikeskorrespondent Nils Horner har skjutits till döds.
Jag anonyme radiolyssnare blir mycket ledsen. När Nils Horner hördes i min radio lyssnade jag
med den allra största intensiteten; det spelade ingen roll vad han rapporterade om; allt
blev mycket intressant.
Någon gång tänker jag som nu: skicka inga korresponder till länder som är en stor skam för vår värld.
Låt rövarländerna vara för sig själva. Dumt tänkt, men kan inte hjäpas att man blir mycket f-bannad.