.
.
söndag, november 04, 2012
Placido Domingo - Tosca - E lucevan le stelle
Här är "Sången till Livet". Bäst så! Musiken landar lika i skönt i själen på något obeskrivligt sätt som "Sången till Månen" (sången i förra blogginlägget).
‹
›
Startsida
Visa webbversion