.
.
onsdag, november 14, 2012
Jag hoppas på livlig julkommers
Hoppas att folket köper mer krimskrams än någonsin inför julen. Det är bra för vårt land. Själv skall jag inte ens köpa en extra trisslopp; men som sagt: jag litar på andra.
‹
›
Startsida
Visa webbversion