.
.
tisdag, september 04, 2012
Därför besöker jag Forserum idag
SVENSKA DAGBLADET
Att samhället Forserum har jämförts med den amerikanska södern på 50-talet, visar att debatten fullständigt har gått överstyr, skriver Jimmie Åkesson (SD).
Läs mer >>
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/darfor-besoker-jag-forserum-idag_7471496.svd
‹
›
Startsida
Visa webbversion