onsdag, augusti 15, 2012

Bloogstatistik

Just nu (kl 10.00) och under hela det senaste dygnet är det och har det varit fler läsare av denna min blogg som befunnit sig i USA, än läsare som befunnit sig i Sverige. Det tycker jag är kul, bl.a. beroende på att jag får kommentarer (vilket varit mycket uppmuntrande)  till bloggen praktiskt taget enbart från USA.