.
.
fredag, juli 06, 2012
Lokaltidningen i Sundsvall har en undersökning bland sina läsare och frågar: "Hur tycker du att trafikflödet i och omkring Sundsvall fungerar?". En fjärdel av de hittills omkring 25 som svarat: "Vilket flöde? ;)
‹
›
Startsida
Visa webbversion