.
.
onsdag, juni 06, 2012
Det svenska folkets kynne
Visst skall vi fira vår nationaldag, det är inte svårt, det krävs ju t.ex.
inte
att man behöver öppna sig, vara skojfrisk eller ens lite barnslig .
‹
›
Startsida
Visa webbversion