Ingmar Stenberg är ju ett minne blott och Anja Pärsons stjärna slocknar snabbt.Varför sänder då SVT alpina cirkusen praktiskt taget varje dag? Särskilt tokigt då det är ett folkhälso-fientligt då man håller det dagdrömmande folket inomhus vackra vinterdagar.