.
.
tisdag, januari 03, 2012
Malmö är en katastrof
Åter en dödsskjutning i Malmö. Suck!
Det är bara att stoppa huvudet i sanden igen som alla andra svenskar, inte minst myndighetspersonerna.
‹
›
Startsida
Visa webbversion