Stig Östlund

torsdag, oktober 06, 2011

"Världen sörjer it-ikonen Steve Jobs" är den stora rubriken idag.

Varför inte tänker jag och tänker på hysterin när en idrottsstjärna,har avlidit.
Det är hög tid att dra fram personer i rampljuset, personer som gjort något bra för
världen och att motarbeta hysterin för idrottsstjärnor.
Detta säger jag, född idottsintresserad.


Bloggarkiv