När en minut återstod av radioprogrammet "RingP1" skickade jag ett e-mail till
dess producent:
"Jag har fått en favoritproducent. Hon/han jobbar på SR och just nu RingP1. Jag vet inte vad hon/han heter. Men en stor eloge till henne/honom!
Att ignorera flygolyckan i går med hystering kring en idrottsman är värt den största elogen.
S Ö"
(fullständigt namn och adress medföljer automatiskt mailet)