.
.
onsdag, september 07, 2011
Apropå
Jag tycker att det är lika tragiskt för vem som helst som oskyldig omkommer i
bil- och flygolyckor. Åtminstone i det fallet skiljer jag inte på någon.
‹
›
Startsida
Visa webbversion