.
.
torsdag, juli 21, 2011
2011 års VM i Damfotboll är tydligen slut.
Som fotbollsvän hoppas jag att nästa Damfotbolls-VM
i allt kommer att handla om fotboll, och inte direkt eller indirekt
om jämställdhet.
‹
›
Startsida
Visa webbversion