.
.
tisdag, maj 24, 2011
Affärsman polisanmäler Aftonbladet för förtal
"Har tagit mycket illa vid sig". En man med anknytning till fotbollslaget Syrianska FC har polisanmält Aftonbladet efter att ha pekats ut som kriminell.
DAGENS MEDIA
‹
›
Startsida
Visa webbversion