.
.
onsdag, mars 02, 2011
Kina
Det spekuleras på sina håll om det inte som i arabvärlden skulle bli
revolution/massprotester i Kina också.
Något dummare än sådana spekulationer kan man knappast tänka sig.
Möjligen att
det handlar om önsketänkande.
‹
›
Startsida
Visa webbversion