Själv har jag varit för kärnkraft, men har nu blivit lite skeptisk. Jag försöker nu att lära mig ännu mer om kärnkraften och följer intensivt utvecklingen i Japan. Kanske det slutar med en total omsvängning, alltså ett NEJ till kärnkraft.
Att inte lita på de ansvariga för katastrofen i Japan som ju ljuger (undanhåller sanningen), och att inte lita på kärnkraftsnördar som t.ex. riksdagsledamoten Hamilton (folkpartiet) står dock klart för mig.