Det var självmordsbombaren Taimour Abulwahabs hustru som lade ut ljudinspelningarna från sin man på Youtube.---
Samtidigt fördömer hon självmordsattentatet och säger att hon skulle stoppat Taimour Abdulwahab om hon känt till hans planer (jag tror att hon ljuger). Det berättar hon för TV 4:s Nyheterna i kväll. ---SvD (rött inom parentes: min kommentar)
Foton på terroristens hustru och hennes barn, föräldrar mm:
http://www.romanialibera.ro/multimedia-foto/povestea-in-imagini-a-sotiei-teroristului-de-la-stockholm-209914.html