Riksstämman 2010
Även en äldre människa har möjlighet att träna upp sin muskelstyrka. Effekten kan till och med vara större för en gammal människa än för en ung.
– Alla som är försvagade har nytta av träning! Läs mer: http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=15584
