Ibland är fotbollsresultat orättvist, och en del gånger mycket orättvist som igår.
Real Madrid spelade ut Milan totalt igår, men fick ändå "bara" en poäng.
Resultat 2-2. Milans andra mål var klart offside.
Det är klassillnad på R. Madrid och Milan; men det visste vi (jag) ju förut.
R. Madrid sörjer dock inte mycket, man är klar för åttondelsfinal. Det är i alla fall rättvist.