Alla tidigare inlägg (som kan tyckas slarvigt skrivna) om gruvkatastrofen i Chile är skrivna spontant och utan tanke på att vara på korrekt svenska.
Känslorna har helt fått bestämma.
Så här efteråt ser jag sådant jag skulle vilja ändra i de inläggen, men bryr mig inte om detta.
Språkpoliser eller sådana som vill håna (sådana finns, men lyckligtvis är de få) må alltså ge mig sin förlåtelse
