Stig Östlund

söndag, augusti 08, 2010

Vi väntar

Inget speciellt av högsta klass på tevekanalerna för fotbollsvänner idag. Den holländska ligan ja, men personligen avstår jag. Jag väntar på att spansk ligafotboll skall starta, liksom den engelska. Även den argentinska, men då är det tyvärr dåligt ställt med tevekanaler för oss.

Bloggarkiv