USA avslutar all krigsföring i Irak den 31 augusti.
Trupperna ska ut ur landet.
Nu packas allt ifrån helikoptrar till skrivarpatroner för att skickas hem till USA.
Skamset lämnade man Vietnam en gång i tiden. Hur är känslorna när man lämnar Irak? Stolthet?