.
.
lördag, juli 10, 2010
Debussy
Ett stycke av Debussy som jag utan hans tillstånd har döpt om till "Norrländsk sommarkväll":
http://www.youtube.com/watch?v=9_7loz-HWUM&feature=related
‹
›
Startsida
Visa webbversion