.
.
måndag, juni 14, 2010
Sveriges vackraste park.
Många av oss har på plats kunnat njuta av
Norrvikens trädgårdar
utanför Båstad.
Mitt, tyvärr enda besök skedde för decennier sedan.
Nu hotas parken av konkurs.
‹
›
Startsida
Visa webbversion