
Messi kom i går hem till sitt kära Argentina. På bilden har han just anlänt till Buenos Aires, och ska vidare till sitt Rosario. "Jag skall försöka göra lika bra ifrån mig i landslaget under VM som jag gjorde i Barcelona" säger han till journalisterna.