Varför inte kalla mästerskapet för dess rätta namn: Nordeuropeiska/Amerikanska Mästerskapet.
F.ö. ljumt intresse - minst sagt - bland världens nätpress.
Ishockeyfolket borde följa fotbollsfolket och inte låta det gå inflation i mästerskap menar jag Stig, f.d. ishockeymålvakt bl.a. i match mot W/Ö (=dagens Timrå IK). Här resultatet av matchen, tyvärr syns det dåligt: _2___
Apropå: VM i fotboll = nam-nam.