.
.
söndag, februari 07, 2010
Schubert
Naturen och musiken är det enda som får mig att glömma den onda , orättvisa världen. Förr var det kärleken som helade.
---
http://www.youtube.com/watch?v=rBaLyPQF-Fo&feature=related
‹
›
Startsida
Visa webbversion