.
.
tisdag, februari 09, 2010
Krisdrabbat SAS
SAS behöver mer pengar. - Sälj SAS säger miljöpartiet. Men några sådana planer har inte regeringen. SAS ägs till 21 procent av den svenska staten, Norge och Danmark har 14 procent vardera
‹
›
Startsida
Visa webbversion