.
.
måndag, oktober 05, 2009
VM
Ett VM utan Ronaldo (Portugal) och Messi (Argentina) är inget problem för FIFA säger Blatter, FIFA-hövdingen.
OK säger vi, men för oss åskådare (tevetittare) skulle det inte bli roligt.
‹
›
Startsida
Visa webbversion