.
.
söndag, oktober 11, 2009
Hög tid
Hög tid att med något av Satie i bakgrunden sätta sig ned och fundera vart sommaren tog vägen till exempel..
http://www.youtube.com/watch?v=atejQh9cXWI&feature=related
‹
›
Startsida
Visa webbversion