Läsarkommentar i danska Extrabladet:
"Selvom jeg absolut syntes det var super rart at se svensken få én over nakken i aften - så må man jo sige, at havde Ibrahimovic nogle "bedre" medspillere, så havde hans potentiale nok også lyst mere op...".
Jag håller med: Zlatan måste ha bättre medspelare än igår för att blomma ut riktigt.