.
.
tisdag, oktober 13, 2009
Bloggfotografens favoritmotiv
Bilden: fotograferat idag kl 06:30.
Branden på fabriken i Ortviken som jag skrev om häromdagen åsammade tydligen rätt
allvarliga skador. Alla pappersmaskiner lär ännu (idag på morgonen) inte vara igång.
‹
›
Startsida
Visa webbversion